lørdag den 26. juni 2010

Åh... Kære tagprojekt!

Ja, det er jo naturligvis årstiden for et sådan projekt, men det betyder jo ikke man behøver at elske det.

Min skønne mand knokler og knokler både på arbejde og på taget... og ja det bliver da super godt når det er færdig, meeeeeeeeeen hold da k... hvor det roder, larmer, bremser alle de andre små sommer projekter jeg gerne ville have lavet sammen med min mand... og så koster det jo også en masse sure penge!

Men det går den rigtige vej vil jeg mene, hvis ellers vi kunne få hold i blikkenslageren som skal komme og lave vore to kviste...

To uger, så tror jeg "håber" jeg de er helt og aldeles færdige....?

Skulle bare lige have det ud i det offentlige rum... tak... mmmmmm det føltes rart.

Fortsat god sommer til alle jer!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar